Friday, February 22, 2008

Game Time


Имаше на времето подобна заигравка в блогосферата (lol) свързана с неща, които никой не знае за теб. Явно е тръгнала и друга (а вероятно са много повече, но не са достигнали до мен). Ето този младеж е посочил името ми, а това са правилата. 7 албумеца, които би взел със себе си на самотен остров. Сега, факт е че в момента дори на телефона си мога да натоваря много повече от 7 албума, но не в това е пойнта. Та, ей ги моите „best of” за необитаем остров. Които вероятно биха важили и за обитаем такъв ;)

Massive AttackMezzanine – няма нужда от каквото и да било представяне – прекрасен албум, масивен до степен на полуда. Точка.

Massive Attack100th Window дори и само заради Butterfly Caught.

OrbitalIn Sides – отново коментара от моя страна е напълно излишен. Каквото и да напиша ще бъде малко. Така де, не е идеята да говорим за тия неща, а да ги слушаме. Особено на самотен остров...

Snoop Dogg - Death Rows - Greatest Hits – щото е огромен. И в младежките години с 2Pac ми бяха колосални любимци. А и малко качествена черна музика е добре да има човек под ръка. Респект.

ColdcutSound Mirrors – нинджите са ми присърце, така не, че не мoже да не присъства нещо от култовия лейбъл на англичаните – Ninja Tune. Силен албум. Много различен от предишните творения на Мат и Джонатън. Малко са хората, които могат да мешат по толкова сполучлив начин trip-hop, hip-hop, dnb, chillout.

UnkleNever Never Land – един от малкото албуми препоръчан от друг човек и влязъл ми толкова подкожно. Адски добре навързан, без weak point през цялото времетраене .

Deep DishPenetrate Deeper – заслужени грами, прекрасен дълбок вокал хаус. Уникален вайб. В момента Шарам и Дъб са бледа сянка, на това, което бяха в края на деведестте.

Future Sound of LondonAccelerator – албумът, който действително отвори широко вратите на електронната музика за скромната ми особа. Едно от първите ми CD-та въобще. Оh, the memories...

The Crystal MethodVegasno further comment – най-доброто Big/Break-beat звучене. За всички времена. В общи линии, Trip Like i Do :)

Трябва да призная, че в подобна игра аз лично бих играл доста нечестно, прибирайки малкия прайвът кейс с dvd-та пълни с mp3 под тениската ми. Или някъде, където би останал незабелязан по време на пътуването до самотния остров, хаха. Драмата ще е, ако ни дадат да слушаме албумите на плейър, който не може да просвирва MP3 :) Стига глупости, ей ги и моите хора – Tosh, Iv, Dee Dee, Bloodymirova, Шарки, Sinth и Vesi.

1 comment:

Bloodymirova said...

Това сега го виждам, хаха. Така или иначе ще ми е много трудно да избера само 5. Ама ще си помисля де :)