Wednesday, December 06, 2006

Big Fish...или просто следобеден спам :)


След два дни обща работна дейност стол до стол, днес разбрах, че новата ми колежка е не просто мой набор и сме родени в един и същи месец, ами сме се появили на белия свят в един и същи ден. Много рядко срещано съвпадение, никой не може да го отрече. Всъщност за първи път въобще имам честа да се запозная с човек близнак по рождение. И ми е някакво странно в момента.

Също така, снощи със Сашо правихме секс с лъв. И царко животински не иска да си спомня за снощната вечер, сигурен съм. Ако не ми вярваш, то ще видиш доказателствен снимков материал в новия GW. Ще зърнеш и омайната муцунка на лъвчо, докато бате ти Сашо го обработва изодзадзе.

Днес диря рибен ресторант и не мога да открия такъв (в който всички места да не са резервирани), и виждам как ще се изложим с африканския маймун. Но аз съм сигурен, че ще ни простят. В този ред на мисли, честито на всички именници.

Снощи се видях с човек, който ме върна години назад – когато политиката беше заела 2/3 от моето АЗ. Когато споделях политическите си възгледи дори на таксиджиите. И обикновено крайните ми въжделения ги привличаха безобразно много. Върна ме във времената, в които съм й политиканствал в 80% от времето, което сме прекарвали заедно. Днес ще се видя с друг човек, с който по-всяка вероятност отново ще засегнем какви сме били, колко сме се променили, какво е можело да бъде и какво все още може да бъде. Защото доста често, миналото всъщност предначертава нашето бъдеще. Често ТО е нашето бъдеще. В изключително странна, много позната ситуация съм попаднал. Като се замисля - LOL!

Спирам. Обаче, нещо все още ме мъчи - все още чувствам вътрешни терзания свързани с откъсването, или по-точно изоставянето на моето политическо АЗ. При все огромното количество мръсотия криещата се под нейната, доста често - бляскава повърхност, политиката е науката, която IMO може да развие един човек до невъобразими висоти – може би, защото съчетава в себе си всяка позната нам философска наука...оооооо, чао...

Edit: Дънката е златен!!! Имаме ресторант!

No comments: