Tuesday, December 05, 2006

Driving me softly.


Не знам дали е нормално да пуснат на градско в района на Плиска абсолютен новобранец, който не е заставал зад шофьорския пулт от както е бил на десет, но днес сутринта това ми се случи. Трябва да призная, че за малко повече от час почувствах много мой автомобила, на който се уча. Не мога също да не призная, че ми беше приятно зад волана. Никаква паника – дори инструкторът ми направо на няколко пъти забележка да внимавам с газта – рано ми било да натискам педала толкова надолу. От сега мога да заявя, че от мен ще излезе един много внимателен и прецизен шофьор – така ги виждам аз нещата и поне за момента не виждам причина да не се осъществят.

Edit: Той най-накрая се отново се разписа с два добри поста :) Welcome back архитекте ;)

1 comment:

Essme said...

Бравос!
Аз се чудех, защо 280 много внимателно заобиколи и не спря на Плиска :):):)