Wednesday, January 10, 2007

Лично х 5

Диди ме е вмъкнала в популярна блогърска заигравка, без да благоволи да не попита, но аз разбира се не и се сърдя. Дори и благодаря :) В общи линии никога не са ме привличали тия лексиконни истории, макар че аз самия имам навика да лексиконствам с хората, при това фейс-ту-фейс. Поне докато не ги опозная малко. Но в случая ще се отзова :) Та така:

1. Адски дълго време мога да крия чувствата си (с години), но веднъж разкрия ли ги, ми личи от километри какво изпитвам към даден човек, дори и да нямам желания околните да разбират за това.

2. Чупил съм си два пъти ръката на едно и също място. Имам счупен нос, счупен пръст и два строшени зъба. Никой не ме е бил – музиката и спортът са виновниците за тези физически злополуки.

3. На четири месеца съм запалил първата си цигара, която реално ме е превърнала в непушач и до днес (с много малки изключения). Едва ли някога ще имам честта да узная що е то никотинов глад.

4. Като малък бях (абе, и все още съм ;)) доста всестранно развит морски представител (благодарение на родителите ми) – тъчех на стан, заедно с баща ми изработвахме страхотни самолети от картон, рисувах много с пирограф, посещавах кръжоци по рисуване и глина. Притежавах една от най-големите колекции мач-бокс – може би в цялото БГ. Включително и западните издания – винаги ще помня кафявото Волво с бялото кученце показващо се когато отвориш задния багажник (в последствие батковците ми ги ограбиха по пясъчниците :(). Събирах всичко - притежявах колекции от какво ли не. Обожавах да ходя за гъби и да се разхождам из гористите пояси около Балчик. Бях страшен почитател на Антонио Кръстев, заради което винаги в състезанията по лека атлетика и волейбол ме пращаха да участвам с по-големите от мен (thanks for that father).

5. Закърмен съм с конзолните платформи – на две години имах оригинален Pong от Мароко. На пет години вече нищо не ставаше от него. За справка – първия си компютър получих на шест.

Това е :)

А не можеше ли подточките да са десет? Just kidding :)))))
И моите избраници:

Tosh
Essme
Шарки
Bleeth

Edit: Тъй като единия от моите избраници се оказа, че леко ме е преварил с отговорите, то ще прехвърля топката на Благородната Ив

4 comments:

Anonymous said...

през това с колекциите и аз съм минал дого :D събирал съм какво ли не, направо се чудя откъде съм намирал време за всичките тия неща lol :D
a Антонио Кръстев наистина беше мнооого правилен пич! =]]

ratm said...

Хахахах, леко те изпреварих с моите пет.
Иначе за подобни ли самолетчета говорише.
http://www.home.zonnet.nl/hidding51/downloads.htm

Ivaylo said...

Е, куче - не знаех, че някой от тук четящите наистина ще си спомни кой беше този наистина голям (буквално) българин. Респект!

П.С. Ет, Ratm - е, не чак толкова адванст. От една книга с всякакви видове летателни апарати.

ratm said...

Хахахха точно записах и за теб 5 неща и видях, че си ме заместил.