Wednesday, January 17, 2007

Днес


Днес, тя е ЗЛА. Надявам се никога да не я видя в това и състояние фейс-ту-фейс. Той отново е по-голям от хляба. Тук ще разбереш защо. Тя ме изненада много приятно с изразена гледна точка, която споделям почти на 100%. Обаче, тя...тя просто ни разсъблече – всички мъжки козирози. При все леката техническа мешавица на поста й, той е...без коментар от моя страна – нямам право. Но ще я почерпя следващия път, когато я видя. По дяволите – чувствам се гол:). Аз, аз си слушам безкрайно фаворитните ми FSOL и размишлявам над въпроса – кой уби зимата тази година? :) Кажи си бе приятелю – ще те черпя и теб ;)

2 comments:

Anonymous said...

тя си е жива зимата бе, дог (:
просто явно се опитва да стане по-приемлива за обичащите топлото :P :D

и да, няма нищо общо със зимите, които помня от преди 20+ години :|
не знам дали е за добро или лошо, просто е така.

Ivaylo said...

По-добре не ;) Някакси ми е една идея по-добре без нея тази година. Въпроса е лятото да не изчезне приятели - ето това за мен ще бъде болезнена загуба. А това, че няма да си обуя Скечърсите поне веднъж тази година - ами - аз не бих ги обувал никога. Освен ако съвсем целенасочено не отида на планинска одисея някъде с приятели. Ето това е нещо съвсем различно - тогава наистина обичам зимата ;) Пийс ;)