Sunday, January 14, 2007

Сутрин рано...продължението не е за всеки...


Странно, в 4 и 26, след поредния – няма-такъв-разговор преслушвам новия албум на Амон, хапвам адски вкусна мандарина и размишлявам върху страстта. Защото, за кой ли път се убедих, че тя може да даде ум в главата и на най-глупавия, но също така и да превърне в глупак най-умния. Не е добра тази страст, на която се подчиняваш и почти не владееш. Нооо, не – няма да навлизам в излишни тълкования за страстта. Не е нито времето, нито мястото да прелюбодействам с нея точно в този момент. Изкарахме по ленейно му един не лош ЧРД, въпреки че ми беше малко странно да ми задават въпроси от сорта - днб микса ти беше лекичък, но много приятен и аз да се чувствам като в небрано лозе. Въпреки, че в последствие се запознах с младежите форумисти и разкрих, че умна и целеустремена младеж в БГ все пак съществува;). Хвала. Що се отнася до самата линия, момента, в който ме поздравят (без да съм молил) с парче от OST-то на Jet Set Radio Future - освирепявам и същевременно разбирам, че въпреки липсата на почти всякаква вентилация и прекомерните количества понасъбрал се цигарен дим, тя е едно много правилно място, в което на практика мога да чуя всичко! Заговаряйки за музика, ще споделя, че от Декември 2004 до днес съм изслушал над 10 000 трака в winamp с екипиран plug-in на last.fm, което средно на ден прави по (отварям си калкулатора) 13 парчета на ден с добре попълнени тагове (погледни картинката). Ще продължа със статистиката, доставяйки данни от списание „Едно” гласящи следното – през 1999 г. се изпращат средно по 5 милиарда имейла на ден. През 2006, тези цифри са достигнали 60 милиарда дневно. През 2004, само в САЩ са изпратени 200 милиона съобщения. През 2001 спамът е бил 8% от общия брой мейли на ден, през Декември 2002 г. – 40%. Средната големина на едно съобщения по ICQ е 0.15 кб. През 2003 съобщенията дневно са 5 милиарда, което прави обем от 750 гб дневно, или 274 тб годишно. Всеки ден се създават 10 000 нови блога и се публикуват 1.3 милиона съобщения. Към днешна дата, в мрежата съществуват над 57 милиона блога, 53%, от които са активни. За активни се смятат тези, които се ъпдейтват поне на три месеца. 91% от присъстващите в онлайн пространството изпращат поне по един мейл на ден. Едва 4% се отдават на хазартни игри (интересно ми е – какъв ли е процентният дял на тези, които гледат порнаж;). Беларус е на първо място в списасъка с държави, врагове на интернет. Благодаря. Добро утро, и приятни (надявам се) сънища за мен...

1 comment:

Anonymous said...

"въпреки че ми беше малко странно да ми задават въпроси от сорта - днб микса ти беше лекичък, но много приятен и аз да се чувствам като в небрано лозе"


LOL WE =]
без излишни мелодрами, ама тва ми приличат на същите онези GW срещи отпреди 4-5 години, тогава обаче "d&b" беше заменено от "жица", а "сет" от "концерт" :)
някои работи никога няма да се променят, но все пак е добре да се отбележи, че еволюцията е налице, макар и минимална ;)