Sunday, January 07, 2007

Патерична ЧНГ :)


Снимката, която виждаш е абсолютно олицетворение на четирите дни, които изкарахме на морето по нова година. Вълшебно беше мамка му и ако не беше глождещия ме проблем, който мислих, че съм позабравил (и бях, отново - мамка му), мисля, че тазгодишното изкарване би се наредило след първенците в личната ми класация. Уви, явно не съм и изкуствената обвивка отново взе, че се прокъса. Комплицирана история, която само един козирог може да си причини. От завръщането ми в София започна каръщината (от най-големите :), но въпреки всичко съм оптимист за предстоящата година. Още повече, че от баницата с късметите ми се падна именно късмет. Успешна година за всеки посетил този блог. Ще се виждаме, вече от почти всяко кътче на планетата, тъй като любимите ми родители ми дариха едно скромно подаръче под формата на лаптопец последна хубост и ми е гот. На всеки му такива подаръци и такива родители разбира се!

1 comment:

ratm said...

Красиво небе.