Wednesday, October 18, 2006

700


300 е заглавието на новия филм на Франк Милър (Sin City). Изключително силен трейлър с музиката на NIN, в който God of War се среща с уникалния визуален стил на комикс легендата. Експектвам тръпнейки. Вече можеш да си свалиш трейлъра свободно от официалния сайт на apple.

Моят снощен филм се казва 700. В него имаше твърде много музикални теми и визията определено беше на много по-ниско ниво. Беше много отрезвителен. Беше тест. За мен. Беше безпристрастен убиец на постоянния brain-fuck случващ се в главата ми от и-аз-не-знам-колко-време. Радвам се, че дори в такова състояние мисълта ми не беше замъглена от 700. Въпреки крайно екзистенциалните разговори, които проведох. В линията на изпроводяк ме поздравиха с Coldcut. Изключително любима група. Странно е, че хората започнаха да забелязват създателите на култовия лейбъл Ninja Tune едва след като издадоха новия си, много стойностен, но и не по-малко комерсиален албум. Днес ми е зле – 700 не замъглиха душевните ми възприятията, но в момента текат във вените ми. 700 грама водка пич – Търговище. На витошка няма зелева чорба. Ще бъде тежък работен ден.

2 comments:

Тодор Тодоров said...

Както А си е А, а Б си е Б, така и философията е яка наука. Логиката е изключително проста - Ако франк милър е направил 300, а ти 700 следва, че 700 е повече от 300 и като заключение излиза че ти си повече и по голям от милър. Което никак не е малко......проста сметка

Ivaylo said...

Умозренията ти "будят революция". Респект бро :)