Tuesday, October 17, 2006

Бета Блог – странен ден

Днес Кораловите видения минаха под знака на Бетата. Какви точно фийчъри съдържа тя все още не съм установил, но и това ще стане. Тия дни. Няма да мога днес. Остатъка от седмицата ми е зает от главата до петите. Днес - отлагана с месеци среща. Човекът, който ще срещна тази вечер ме посрещна на кю с думите: „мдам. сутринта се събудих с една мисъл в главата..доживях!” Утре ще направя след работно Тоши посещение в неговата скромна обител. Че и там ще се спи май Ив, можеш да бъдеш спокойна – нищо няма да му направя. Или почти нищо... В четвъртък среща с шефа на data.bg – странно – в неговия дом. И не – далеч съм идеята все още, че е време да обръщам резбата. Не и в този живот Петък Варна. Ах, Варна. И колко е хубаво, когато знаеш, че някой там ще ти е подготвил един чудесен уикенд – специално за теб. В събота – Балчик. Най-накрая у дома. Принципно последните няколко пътувания до северното ни Черноморие бяха съставени от една изключително силна тройка. Винаги си прекарваха чудесно. Единият от членовете обаче напусна нашия скитащ се „кораб” с марка FORD. Със сигурност ще ни липсва, а и заместителят му се оказа, че трябва да преподава  Може би пролетта, Ив... От друга страна – може да сме двама, ама сме и надъхани. Днес беше странен ден – не свърших нищо на работа. Циклих някаква убер яка логическа игричка (http://www.microgames.info/game_info.php?products_id=205), която Dee ми прати. За благодарност я изкарах от нерви... и ми е малко тъпо. Но този път вината определено не беше в моя телевизор. Такива неща. Странен ден. И още по-странен ще става – сигурен съм. До скоро...

No comments: