Thursday, October 26, 2006

Морски съждения...


Откакто пребивавам на софийска територия, морските уикенди винаги са играели ролята на спасителен остров на спокойствието и забавата за моята скромна особа. За понечилите да я придружат в подобни пътешествия - също. Пътешествие – ден. Ден, който продължава около 48 часа. Този път не се получи. Дори напротив – навлякох си непознати за мен депресивни състояния. Странно и неочаквано предвид на факта, че движение не ни липсваше. Хора още по-малко. За любими да не говорим. Благодаря на всички морски приятели, които посетиха скромната ми обител и спомогнаха за осъществяването на приятното и доста лежерно парти. Дори и на непознатата ми до момента керемидена мома от Добрич. Тошката и Мед (някой трябва да му купи люлка и ще го има до живот) бяха златна компания. Едни от най-интелигентните простаци, които съм имал честа да познавам. Наред с това видях и моренцето. Обичам го все така силно. Очаквам следващия морски уикенд с нетърпение. С кого и кога ще разбера скоро. Ето и малко морски снимков материал. Определено ще се посмееш.

П.С. Диван и абсент – фундаментални уикендни думи.

Кликни ме :)

И тук също :)

No comments: