Tuesday, October 31, 2006

Офисен десктоп


Игрив е, нали? :)

3 comments:

Anonymous said...

Okami? (:

Ivaylo said...

Какъв познавач си само ;)

Unknown said...

Да, познавач.Това ми напомня колко хора днес познаха на кой се опитвам да се направя.Някои предположиха че съм стар циганин каруцар, други ме питаха : "Ти мъжко ли си, женско ли...".Слава богу, едно дете с все още чист разум ме посочи с пръст на центъра и каза : "Мамо, виж, карибски пирати !"До мен пък имаше един паднал ангел - даже кръвта му от сгромолясването още не беше засъхнала по устата - и един Сънчо, който се беше маскирал с пижамата си.Ако събера смелост, ще постна снимки.А колко малко хора само се сетиха защо изобщо сме си направили целия този труд!Как само впиваха погледи в пришълците които вървяха из света им, сякаш направени от друга материя, която щеше да падне едва след като са готови отново да се превърнат в мравешки хора.
Влязох дори в местното кино и ги попитах ще дават ли скоро Карибски Пирати 2.Въпреки че се полюлявах върхупалубно и намигах с два клепача, върху които се мъдреха, естествено, втори чифт очи, гадовете отговориха че нямало да го дават.Може би им е писнало да им звъня всеки ден със същия въпрос, но смятах че самият актьор, дошъл да ги пита кога ще може да си гледа филма, ще ги омилостиви.
Ах, чувствам се длъжен да отбележа също че спечелих и първа награда за костюма и грима ;) Символична, разбира се, все пак мероприятието принадлежеше на хм...институция която съм си обещал да не споменавам във виртуалното пространство под никаква форма.Но пак се получи забавно и - дано довечера благоволи да бъде още по-освобождаващо.В забавлението има шанс да се съберат няколко фена на Okami и SotC на едно място - а събрани заедно, звездните сияния на тези вълци ще заблестят ярко и несломимо в една обща аура :)