Friday, October 20, 2006

Минутката на политолога


Хъм, днес сутринта за пореден път прозрях болезнената за мен истина, че политиката като наука е много моя, а политиката в БГ – обезсърчително долна. Ще имам възможност да гласувам този уикенд. Разбира се – ще си остана само с нея. Нямам времето, а и не ми достига енергия в момента нагледно да обясня защо. Може би ще го направя следващата седмица. Но след няколко дневен сутрешен БТВ маратон с тъй наречените кандидат президенти единственото, което се случваше с мен чисто физиологически бе да посетя едно място. Полемики, полемики и пак полемики...

П.С. Картинката изразява личния ми коментар след края на таз утрешния "Байреков диспут".

2 comments:

Anonymous said...

политиката в Бг е нещо като лайно, което постоянно удря вентилатора.. :thimbsdown:
деа, трябва да нарпавят такова гифче lol :D

не съм гледал нито един от тия диспути, но пък съм прочел достатъчно коментари за кампанията, кандидатите и целия останал шит
все пак мисля да отида да гласувам в неделя, макар че още се колебая за кой точно ще е.
ще реша неделя сутрин най-вероятно.

Ivaylo said...

И на кого гласува доверие, ако не е тайна? ;)