Tuesday, November 07, 2006

Почти без думи ;)


My desktop. Latest one :)

2 comments:

Essme said...

Тази нощ сънувах точно този десктоп.... странно... сигурно защото ми харесва, пък и от известно време си мисля, че вече 5-ти ден на пишеш. Лош!

Ivaylo said...

Ако съдя от прочетено в блога ти обаче, един друг Ивайло е писал - много и смислено. Един по-заслужил за момента Ивайло, който показва блогово отношение, което, няма как да не призная ме впечатли. Аз също сънувам - всяка вечер. Странно е, че дълги години нямах спомени от каквито и да е сънища. А сега същите ме будят. Може би защото са твърде истински и твърде хубави. Или обратното - лоши. Интересно е, че персонажите, които участват са едни и същи, а местата на които се разиграват събитията са реални. Такива, на които съм присъствал в действителност. И не е прав този, който е казал, че "от сън спомени няма". Ама хич...