Tuesday, November 14, 2006

Грубо


Снощи принтнах 4300 етикета. Изгоряха ми и двата домашни компютъра. В крайна сметка се оказа се, че съм изхвърлил по погрешка на боклука един от любимите си панталони. Четох до 4 сутринта книга, защото ми беше трудно да заспя. Събудих се в 7 и малко. Сега съм на работа – яко.

Честно, имам чувството, че някой е сътворил вуду кукла с исполински размери предназначена за моята свята личност и от два месеца я боцка упорито с конски игли по 24 часа в денонощието. Не знам, все си мисля, че не е необходимо да изпиеш цялото море, за да се увериш, че не е солено, нали? Нали? Съгласен съм, че нищо не възниква без причина, и всичко има определено основание и става по-необходимост. Всъщност, както и да е - всичко в този живот е преходно. Почти всичко...

П.С. Преди да ми изгорят PC-тата поне имах възможността да изтествам новия си микрофон. Скайпа е една приятна телефонна алтернатива :)

3 comments:

Unknown said...

Наистина грубичко :)Особено за панталона в боклука.От метал ли е ?Пластмаса ли е, стъкло ли...Нали всичко се разделя вече.Ще е мъка да си го намериш.Аз например, наскоро разбрах че опаковката от Snickers, която изхвърлих в гюма, била метална.Виж ти...Скараха ми се.Боже...4300 етикета ?Това пък ми напомня за друг случай, когато обгорих на свещ няколкохиляди ластика.За производство на очила за слънчевото затъмнение август'99.И за капак по време на самото затъмнение сестра ми се разболя и трябваше да си остана вкъщи, заради което го гледах само частично...Не знам това ли е по-лошо, или да ти изгори компютъра.Щом и двата горят обаче, успяват да натежат в своя полза.Това означава ли че няма да си в skype довечера :) ?
Пък мен снощи ме ритаха електрически криле на пеперуди и не за друго, а защото първо - като слязох от таксито ме удари ток от вратата.Второ - като си навлякох блузона захвърчаха искри.Трето - котката се беше наелектризирала.Статично електричество ?Хм...
Иначе, да, всичко явно става по необходимост :)Затова обича да похапва месо от марионетките си в замяна на безусловната си преходност.

Ivaylo said...

Забравяме за скайпа, да. И остави другото, но точно в момента ми трябва повече от всичко на света домашен компютър. До скоро имах само един - старичък, но функциониращ. И сега от два - нула. Ще пийна нейде днес, колкото и да съм спал три часа... :)

Anonymous said...

looks like shittens happen to you.. :/

you know, shittens.. they're like kittens, but made of shid.. X.x