Wednesday, November 29, 2006

Some things 2

Отново е сутрин. Отново отхапвам от пресния домашен кроасан изпълнен с истинско сирене и отпивам от станалото вече задължително за скромната ми особа сутрешно кафе. С Плам за кой ли път водим екзистенциални разговори включващи спохождащите ни непрестанно житейски катаклизми, БГ действителността и разбира се – заплатите. Имам оригинално DVD на 3 Iron с екстри и на корейски и съм повече от доволен. Архитектския хаус, създаването на DVD за пари, ракията, туршията, кооперативна на Streets of Rage 2, музиката Юзо Коширо, Тош – хиляди палци горе. Такси от Княжево до Гео Милев – юмруци в земята. Шибаният студ навън - иде ми да прокопая тунел до Бахамите и да се преселя там за няколко месеца. Сънят продължава да ми е чужд. Най-накрая се реших – наместо просто да прахосам (половината вече оползотворих по изключително тъп начин) събирани от лятото финикийци с определена, но неосъществена цел да бъдат спомоществовател за тъй дълго отлаганата от мен шофьорска книжка. Купих си вече и учебници, така, че вторият Хиперион ще почака малко. Получих много интересно предложение – да поема ръководството на вървящото в момента предаване по MMGame Guide. Мисля в момента. Не съм гледал това предаване от години. Bonobo се харесаха на твърде много хора, което ме прави изключително горд;) Такива работи.

1 comment:

ratm said...

Ще се радвам да те видя в предаването, така ще започна и да го гледам.
Жалко, че за Мyst-a почти няма новони, там повече би ми харесало твоето присъствие.