Thursday, November 16, 2006

Красиво! И любимо!


Предполагам, че този линк е обиколил почти цялята ICQ общност (аз лично го изпратих на почти цялата си листа), но просто не мога да не го публикувам и тук. Твърде красиви картини са поместени вътре. Смаян съм! Клик ит :)

П.С. Толкова изморен (витално и физически) не съм се чувствал от години. Единственото което искам в момента, е да се добера до моята духовна обител - морето и да остана там за около месец (поне месец) - с останалите части на Хиперион (много подкожно ми влезе първата част). Със следобедните чайчета. Любимите ми пълнени чушки. Надвечерните излизания до любимото ми зимно море и след това отново чай (жен-шен за предпочитане). С любимия ми люлящ се стол. С любимата ми стая. С любимата ми гледка - морската шир от любимата ми капандура. Да обърна внимание на любимите си родителите - реално такова не са получавали от години. А го заслужават повече от всеки друг. И най вече - да остана със себе си.
И да, любими неща (одушевени и неодушевени) съм оставял на всяко място, на което съм пребивавал и пребивавам в момента. Такива ще продължа да оставям навсякъде, и не ще забравя всяко едно от тях, никога. Защото приятелю, колкото и странно да ти се струва всичко се състои във...всичкото...

1 comment:

Unknown said...

Прекрасни гледки...почти ти се иска да вярваш, че съществуваш в един свят заедно с тях.А не да го знаеш със сигурност.Защото не е същото.

Трябва да намериш начин да се добереш до духовната си обител след като знаеш точно какво представлява тя, на всяка цена:)