Sunday, November 12, 2006

Хъм...

Имам нужда от почивка! Мисловното ми средство функционира с една стотна от десет процентния си капацитет. Моментният ми „дом” го виждам единствено в моментите, в които трябва да се изкъпя или когато имам въпиюща нужда от сън . За не повече от 5 часа. Снощи беше ебати тъпата вечер и в джобчето ми за съжаление останаха да дрънкат само семки и бонбонки. Толкова много фейк младежи на едно място не бях зървал от мноооого време. Подпийнах. И това ранно ставане последния уикенд (след пиянски прибиране в 4 сутринта – няколко поредни дни) ще ме убие – но пък печатницата, която е отговорна за новия брой на GW се оказа доста сполучлива. Особено като се има в предвид и цените, на които ни печатат. Надявам се тази вечер БОРАТино да ме освежи поне малко. И малко линейни шотове от петъчната вечер. А какво GW филмче се е получило...


Медена борбеност

Един корал и две муци...

как да не ги обичаш :)

Със змийския ми патрньор

...

Само Левски!!!

По-големият кораб ;)

Езиковеди!

Медун Каралюбов - ше му купя люлка :)

Вълче-змийско приятелство

Lord of the Teen Red Line: The Two Towers :)

С Дани.

Тъпа снимка

Билярд

Муцоемоция

Билярд 2

Билярд 3

Билярд 4

No comment

Щейк ит бейби!

Picture of the evening!



Сънннннннн...

No comments: